Reality na sociálních sítích

Jak prodat byt, aneb pojďme kupujícím naproti

Během posledních deseti let prošla populace a uživatelské chování na internetu nespočtem obrovských změn, které nás postupně dovedli na místo, kam se chodíme převážně bavit, tudíž zde trávíme stále více času – na sociální sítě, kam uživatele pochopitelně následovali i prodejci a jejich marketingové aktivity (ze kterých ostatně většina sociálních sítí žije). Ačkoliv člověk nemá rád, když mu něco prodáváte, strašně rád nakupuje. Je tedy pouze logické, že oslovení zákazníků uvolněnou formou na místě, kam se chodí uvolnit, se projevilo jako skvělý způsob, jak prodávat. Stejnou strategii aplikujeme i na postup při prodeji nemovitosti našich klientů. A funguje to. 

Takže jak na prodej nemovitosti přes Facebook?

Tato zakázka byla díky FB rezervována během 3 dnů.

výkon faceboo příspěvek

Když si nevíte rady jak prodat dům a oslovíte nás se zájmem o spolupráci, na vaší zakázce zároveň pracuje spousta lidé lidí včetně našeho marketingového týmu. Ten díky svým osvědčeným způsobům cílení na potenciální klienty a znalostech ve správě placených reklamních kampaní na sociálních sítích dokáže vaši zajímavou nabídku dostat k těm správným lidem „až do obýváku“ v době, kdy jsou na sociálních sítích nejaktivnější. Výhodou je také to, že na této platformě nás zájemci o prohlídku mohou oslovit přímo zprávou, u které nečekají zdlouhavě na odpověď jako v emailu, oproti kterému vybízejí sociální sítě k uvolněnějšímu stylu komunikace, která je nám (čtěte lidem) od přírody milejší. Správně nastavená kampaň na sociálních sítích vám zkrátka může zajistit kupce dřív, než se pustíte do nákladné inzerce na realitních serverech mezi dalšími, „konkurenčními“ nabídkami.

Z našich analytických dat vyplývá, že počtem oslovených lidí, kteří projevili v určitém časovém horizontu zájem o některý z inzerátů námi prodávaných nemovitostí, si kampaně na sociálních sítích vedou bezkonkurenčně. Samozřejmě, že celkový postup při prodeji vašeho domu bude obsahovat mnohem víc kroků, než je porpagace a nalezení zájemce, nicméně je to bezpochyby klíčová fáze, na které do velké míry závisí celý výsledek.

Pokud byste i vy chtěli nezávazně probrat možnosti prodeje vaší nemovitosti, co od něj očekávate a jak ho celkově nastavit, nezávazně nás kontaktujte. Můžete si rovnou domluvit i informační schůzku.

výkon reklam facebook