Případová studie: Prodej domu Letohrad, U Potoka

» Realitní blog » Případová studie: Prodej domu Letohrad, U Potoka

Těžení maxima

Při prodeji tohoto domu v Letohradě mi hned bylo jasné, že o něj bude zájem. Cílem tedy nebylo „prostě prodat“, cílem bylo prodat za maximální možnou částku. V tu chvíli je nutné zvolit proaktivní přístup. Čím více zájemců, tím silnější je vaše vyjednávací pozice. Pokud chcete takovou nemovitost prodat co nejvýhodněji, potřebujete zájemců vícero. A jak toho dosáhnout?

Odhad pevný jako skála

Nastavili jsme spolu s majiteli stropovou cenu, kterou za nemovitost chtějí. Nebyla nízká, rozhodně byla vyšší, než by se na první pohled čekalo. Byl jsem však přesvědčen, že při dostatečném počtu zájemců, kteří o sobě navzájem budou vědět, nebude problém tuto nemovitost za danou částku prodat.

Potřebujete pomoc s tvorbou odhadu?

Propagační smršť

Základem prodeje je samozřejmě prvotřídní prezentace. Krásná nemovitost musí být i krásně prezentována, jinak přicházíte o onu výhodu plynoucí z jejího dobrého stavu. Poté je potřeba tuto prezentaci dostat na oči co největšímu počtu relevantních lidí, abyste získali dostatečný počet zájemců pro vytvoření stabilní vyjednávací pozice, až přijde na cenu za nemovitost.

prodej-rodinneho-domu-letohrad-p1210771-6db214prodej-rodinneho-domu-letohrad-p1210730-ccac12prodej-rodinneho-domu-letohrad-p1210742-041437

prodej-rodinneho-domu-letohrad-p1210735-d00f9fprodej-rodinneho-domu-letohrad-p1210746-8691baprodej-rodinneho-domu-letohrad-p1210759-6e08c4

Z hlediska odkrývání domu pro veřejnost jsem začal zlehka – zveřejňováním a propagací pouhých ochutnávek na sociálních, které jsem však díky silné a specificky zacílené kampani „vypustil“ mezi velké kvantum relevantních, mladých lidí hledajících rodinné domy v nejbližším okolí. Součástí ochutnávky bylo pár leteckých záběrů vypichujících exteriér domu a krásnou zahradu. Dále také několik profesionálních fotografií interiéru.

PS_RDLT_1PS_RDLT_2

Měl jsem v rukávě připraveno několik dalších propagačních kampaní, ke kterým jsem se nakonec ale ani nedostal. Z 10 593 tisíc zobrazení nabídky potenciálním zájemcům z okolí pomocí propagace na Facebooku jsem zrealizoval 8 prohlídek a získal několik zájemců o nemovitost. To nám v tomto případě stačilo k tomu, abychom vybojovali onu maximální částku, kterou majitelé za nemovitost utržili. Investované peníze i dlouhé hodiny práce do přípravy prezentace a následného oslovení lidí z okolí se vyplatili. Na konci obchodu opět stáli 3 spokojené strany – Prodávající, kupující i já.

--103Lubomír Doleček,

Realitní specialista společnosti Hestia Group

 

 

 

 

Máte zájem o konzultaci prodeje nemovitosti či jiných služeb?

Kontaktujte naše makléře