Jak sehnat 15 zájemců o koupi za 2 týdny

» Realitní blog » Jak sehnat 15 zájemců o koupi za 2 týdny

Chcete prodat za maximum peněz? Potřebujete tedy i maximum zájemců. Tak to zkrátka je. 

jak prodat nemovitost online

Vyjednávací pozice prodávajícího a výše kupní ceny závisí na tom, kolik lidí bude mít o koupi vaší nemovitosti zájem. Jsou nemovitosti, o které je zájem vyšší a naopak takové, které se prodávají hůř. V obou případech však je potřeba, aby nabídka nemovitosti byla vidět. 
Nežijeme už v 90. letech, kdy řešením byl prachobyčejný inzerát. V dnešní době, přehlcené reklamou a nabídkami, se musíte o své místo na výsluní inzerce a online prostoru rvát. Jak na to? 

Jak oslovit 15.000 lidí za 2 týdny?
 

Databáze poptávajících

Tato možnost sice není dostupná bez využití služeb RK ve vašem regionu. Databáze poptávajících klientů totiž vzniká z relevantních kontaktů na lidi, kteří hledají v okolí nějakou nemovitost. Nevětším zdrojem těchto kontaktů jsou prohlídky, na kterých makléři shromažďují informace o tom, jakou nemovitost kdo shání (v případě, že zájemcům nevyhovuje nemovitost, kterou si právě s makléřem prohlíží). V Hestia Group například z tétéo databáze těžíme téměř nejvíc. Jedná se totiž o nejrelevantnější propagaci, která existuje. Proto posíláme nabídku nové nemovitosti na prodej předně těmto kontaktům. Kontaktujte RK ve vašem regionu a zjistěte, zda někdo z jejich klientů neshání právě vámi nabízenou nemovitost. Pravděpodobně by totiž o vaši nemovitost měli zájem, akorát ji nikde v inzerci nenašli.

(Realitní) servery

Tyto portálu jsou vytvořené za účelem prodeje nemovitostí a zájemci o koupi jsou naučeni na nich nemovitosti hledat. Proto, logicky, nabízí velkou relevanci pro potřeby prodeje. Má to ALE jedno velké ALE. Nikdy nevíte, na který server přijdou právě ti zájemci, které hledáte. Proto je potřeba inzerovat na tolika serverech, co to jen jde. Některé jsou zadarmo, některé stojí tisíce korun měsíčně. Spousta prodávajících právě z toho důvodu volí inzerci pouze na těch laciných nebo bezplatných serverech. To je pochopitelně ta nejhloupější strategie. Některé realitní servery, například Sreality, jsou drahé z toho důvodu, že jsou nejnavštěvovanější v republice a nabízí vám největší potenciál pro nalezení zájemce. Samozřejmě, další problém nastává, když je vaše prezentace nekvalitní. I když si inzerci serveru zaplatíte, nezaručí vám to návštěvnost právě vašeho inzerátu, kterých je na daném serveru nespočet. Kvalitní fotografie, lákává videoprohlídka a poutavý text. Jedině tak zajistíte, že si každý rozklikne vaši nabídku oproti ostatním.

(Sociální) sítě

A hlavně Facebook. To je kanál, jehož potenciál jsme k prodeji nemovitostí objevili před pár lety. Samozřejmě to není tak jednoduché, jak se může zdát. Abyste prodali nemovitost na facebooku, je potřeba využívat možnosti reklamního systému, který facebook nabízí. Vaši nemovitost je potřeba propagovat skrze něj. To je nejen nákladné, ale je k tomu na rozdíl od realitních serverů už potřeba znalostí tohoto systému a práce s ním tak, abyste vaši nemovitost dostali k těm nejrelevantnějším lidem, kteří budou mít o nemovitost zájem. Ale to je právě ta největší síla, kterou tato síť nabízí. Díky našim znalostem marketingu jsme schopni dostat vaši nemovitost „až do obýváku“ člověku, který o vaši nemovitost nejspíš bude mít zájem, ale na realitním serveru by ji nikdy nehledal. Během týdenní kampaně oslovíme průměrně 5000 relevantních uživatelů v okolí. Těchto kampaní během prodeje děláme samozřejmě několik, je-li to nutné.

Sousedi

Tuto formu propagace realizujeme prostřednictvím letáku do schránky sousedních domů, případně pomocí informačních plakátů na vývěskách. Je to proto, že často se najde zájemce v okolí 15 km od nemovitost a ačkoliv na tento zdroj již úplně nespoléháme, občas se najde zájemce i díky „povídání po vsi“.

Než přikročíme k prohlídce, do telefonu selektujeme všechny, kdo se ozvou a vyjádří zájem o prohlídku. Někteří dokonce podstupují i hovor se zástupcem hypocentra, který prověřuje bonitu. To znamená, že na prohlídku přivádíme pouze opravdu relevantní zájemce o koupi nemovitosti. Po propočtu statistik naší kanceláře ukážeme během 2 týdnů nabídku cca. 15 000 uživatelů internetu (offline propagační kanály bohužel nelze měřit), z nichž si cca 8.000 nabídku prohlédne detailně. Na prohlídku přivedeme díky těmto kanálům průměrně 15 zájemců. To je 0,001 procenta všech, kteří inzerát viděli. Jak moc silnou pozici budete mít, když vaši nabídku uvidí pouze 500 – 1000 lidí?

Pokud chcete nezávazně konzultovat možnost prodeje vaší nemovitosti, neváhejte nás kontaktovat.

Kontaktujte naše makléře