Prezentace a propagace. Nezbytný krok při prodeji nemovitosti

tn2_obrazek_71Každý, kdo o sobě může říci, že je odborník na realitní trh, Vám potvrdí, že psychologie prvního dojmu hraje při prodeji obrovskou roli, která bývá zpravidla zprostředkována přes internet. Sečteno a podtrženo, chcete-li prodat rychle, výhodně a nebýt nuceni postupně snižovat cenu, online i offline prezentace Vaší nemovitosti musí vypadat co možná nejvíce profesionálně. Tak a ne jinak.

Homestaging – První a nejdůležitější krok

Kouzlo prvního kroku za úspěšnou propagací nemovitosti je v tom, že se zdá být detailem, ale hraje neodmyslitelně klíčovou úlohu. Homestaging je umění upravit interiér i exteriér tak, aby na fotografiích vypadal co nejlákavěji, logicky uspořádaně a tím pádem nejvlídněji pro potenciálního kupce. Jedná se o nekonečnou řadu úprav, od úklidu zbytečností, přes organizaci nábytku, až po detaily jakou jsou rozsvícené lampičky, dekorace stolu, apod. Naši makléři jsou v tomto umění pravidelně školeni, nemluvě o jejich výborných výsledcích v praxi, které se odráží v podobě reference našich klientů.

Co vidí zájemce jako první? Fotky, videa, texty…

Mějte vždy na paměti, že potenciální zájemce o koupi nemovitosti si v dnešní době může udělat „prohlídku“ nespočtu nemovitostí, aniž by se zvedl od počítače. Podle čeho se rozhodne, kterou z nich si chce prohlédnout fyzicky? Zpravidla dá na první dojem. Tím pádem poměří cenu se stavem a vzhledem interiéru i exteriéru nemovitosti, kterou si právě prohlíží. Už vidíte, jak podstatné jsou materiály, kterými Vaši nabídku prezentujete? 

pred home stagingem_225_x_300po home stagingu_225_x_300

Zkušený makléř je tak trochu i zkušený fotograf a copywriter. Vaše prodávané prostory nafotí profesionální technikou a zůsobem, který se mu za léta praxe již mnohokrát osvědčil. Umí pracovat se světlem a aspekty interiéru. Pro co nejreálnější dojem z online prohlídky poskytne potenciálním kupcům i tzv. videoprohlídku, která mnohonásobně zvyšuje šanci na výhodný prodej. Již také ví, jak psát úspěšné texty, které vzbuzují v klientech zájem o více informací či rovnou prohlídku nemovitosti osobně.

Co je na tom nejlepší? Ve finále Vás to nemusí stát nic…

Nejzajímavější fakt na svěření propagace a celého prodeje do rukou makléře je ten, že profesionálně nabízené nemovitosti bývají nejčastěji prodány za vyšší částku a mnohem rychleji, tudíž Vašemu makléři tyto služby zaplatíte v provizi, ale nakonec stejně vyděláte mnohem více.

Přemýšlíte o prodeji? Hodí se Vám tyto informace? Napište nám, rádi Vám sdélíme více.


Můžeme-li Vám v této oblasti pomoci, napište nám. Rádi zodpovíme Vaše dotazy.