O chalupě, kterou nikdo nechtěl a Hestia ji prodala za 14 dnů

 

Nepodceňujte prodávanou nemovitost, její cena může být překvapivá 

Snažíte se prodat nemovitost a už pár týdnů, nebo dokonce měsíců se vám to nedaří? Pak může být chyba v neúčinné prezentaci a propagaci. Stáhněte si zdarma příběh o chalupě, která dlouho neměla svého kupce a nakonec za ni prodávající utržil více, než si původně myslel.

nikdo-nechtel-chalupu

„Moji chalupu prodávalo už několik realitních kanceláří a ani jedna neuspěla,“ tak zněla slova majitele už na první pohled dobře udržované nemovitosti. O tom, že bychom jeho chalupu nabídli dokonce za vyšší cenu, na začátku nechtěl ani slyšet. Nevěřil, že by jiná realitka mohla uspět. My v Hestia Group jsme to ale dokázali, a to během několika dnů.

Pokud se chcete dozvědět, jaké vady na kráse původního inzerátu jsme objevili a co jsme udělali jinak, stáhněte si zdarma Příběh prodané nemovitosti. Může vám být inspirací, až budete prodávat svou nemovitost. Dozvíte se, co udělá první a ten nejlepší dojem a jak splnit očekávání, které od nového bydlení potenciální kupující má.

chaloupka-banner-0db143

Získejte návod zdarma: 10 tipů, jak vybrat realitního makléře