Marketing nemovitosti na sociálních sítích

aneb pojďme kupujícím naproti

Během posledních deseti let prošla populace a uživatelské chování na internetu nespočtem obrovských změn, které nás postupně dovedli na místo, kam se chodíme převážně bavit, tudíž zde trávíme stále více času – na sociální sítě, kam uživatele pochopitelně následovali i prodejci a jejich marketingové aktivity (ze kterých ostatně většina sociálních sítí žije). Ačkoliv člověk nemá rád, když mu něco prodáváte, strašně rád nakupuje. Je tedy pouze logické, že oslovení zákazníků uvolněnou formou na místě, kam se chodí uvolnit, se projevilo jako skvělý způsob, jak prodávat. Stejnou strategii aplikujeme i při hledání zájemců o koupi nemovitosti našich klientů. A funguje to. 

Jak to, že nacházíme tak často kupující vašich nemovitostí přes Facebook?

výkon faceboo příspěvek

Když přes nás prodáváte nemovitost, na vaší zakázce v jednu chvíli pracuje několik lidí včetně našeho marketingového týmu. Ten díky svým osvědčeným způsobům cílení na potenciální klienty a znalostech ve správě placených reklamních kampaní na sociálních sítích dokáže vaši zajímavou nabídku dostat k těm správným lidem „až do obýváku“ v době, kdy jsou na sociálních sítích nejaktivnější. Výhodou je také to, že na této platformě nás zájemci o prohlídku mohou oslovit přímo zprávou, u které nečekají zdlouhavě na odpověď jako v emailu, oproti kterému vybízejí sociální sítě k uvolněnějšímu stylu komunikace, která je nám (čtěte lidem) od přírody milejší. Správně nastavená kampaň na sociálních sítích vám zkrátka může zajistit kupce dřív, než se pustíte do nákladné inzerce na realitních serverech mezi dalšími, „konkurenčními“ nabídkami.

Z našich analytických dat vyplývá, že počtem oslovených lidí, kteří projevili v určitém časovém horizontu zájem o některý z inzerátů námi prodávaných nemovitostí, si kampaně na sociálních sítích vedou bezkonkurenčně. 

Pokud byste i vy chtěli nezávazně probrat možnosti prodeje vaší nemovitosti, co od něj očekávate a jak ho celkově nastavit, nezávazně nás kontaktujte. Můžete si rovnou domluvit i informační schůzku.

výkon reklam facebook